Wymagane dokumenty - dodatek mieszkaniowy
1. Wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego potwierdzony przez zarządcę budynku.
2. Deklaracja o wysokości dochodu gospodarstwa domowego wnioskodawcy za okres trzech miesięcy kalendarzowych poprzedzających datę złożenia wniosku.
3. Zaświadczenia o dochodach brutto (pomniejszonych o składki na ubezpieczenie emerytalne, rentowe i chorobowe oraz koszty uzyskania przychodu) wszystkich członków gospodarstwa domowego, a w przypadku osób bezrobotnych – zaświadczenie z Urzędu Pracy, a w uzasadnionych przypadkach oświadczenie złożone w obecności pracownika.
5. Dokument dotyczący powierzchni użytkowej (w tym pokoi i kuchni) lub kopię umowy sprzedaży (nabycia) nieruchomości (oryginał do wglądu) albo oświadczenie o wielkości powierzchni użytkowej, w tym łącznej powierzchni pokoi i kuchni, oraz o wyposażeniu technicznym domu zawierające klauzulę następującej treści: "Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia."
6. Orzeczenie Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności o wymogu zamieszkiwania w oddzielnym pokoju, a w przypadku orzeczeń wydanych przed 2005 rokiem dodatkowy dokument dotyczący poruszania się na wózku inwalidzkim lub uprawnienia do zamieszkiwania w oddzielnym pokoju.
7. Ostatnia faktura za energię elektryczną - dla lokali nie wyposażonych w centralne ogrzewanie, centralną ciepłą wodę lub instalację gazu przewodowego.
9. Inne dokumenty, które mogą pomóc w rozpatrzeniu wniosku o dodatek mieszkaniowy.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Seweryn Szymczyk | 12-01-2015 13:19 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 12-01-2015 | |
Ostatnia aktualizacja: | Seweryn Szymczyk | 12-01-2015 13:30 |