Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Ośrodek Pomocy Społecznej Kalisz Pomorski

Zapytanie ofertowe z zakresu szkolenia BHP

Kalisz Pomorski, dnia 08 grudnia 2021r.

MGOPS.ZP.26.7.2021

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 7/2021

Świadczenie kompleksowej obsługi w zakresie BHP w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Kaliszu Pomorskim.

Zamawiający: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kaliszu Pomorskim w oparciu o art.2 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. Z 2021r. poz. 1129 z późn. Zm.) oraz na podstawie zarządzenia nr 1/01/2021 Kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kaliszu Pomorskim z dnia 07stycznia 2021r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych wyłączonych ze stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 20219r. Prawo zamówień publicznych, zaprasza do złożenia oferty w celu wyłonienia wykonawcy, który zapewni świadczenie powyżej wymienionej usługi w zakresie BHP.

  1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

    Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kaliszu Pomorskim

     ul. Mickiewicza 51

78-540 Kalisz Pomorski

NIP: 253-00-38-661

REGON: 003801870

     Tel./fax: (94) 361 73 44

      e-mail: sekretariat@mgops.kaliszpom.pl

  1. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie udzielone jest w oparciu o art. 2 ust.1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021r. poz. 1129 z późn. zm.) oraz na postawie zarządzenia nr 1/01/2021 Kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kalisz Pomorskim z dnia 07.stycznia 2021r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień wyłączonych za stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych.

III. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA ZAMÓWIENIA

1. Ofertę należy dostarczyć pocztą bądź osobiście do siedziby zamawiającego, tj. Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kaliszu Pomorskim, ul. Mickiewicza 51, 78-540 Kalisz Pomorski, albo przesłać na adres e-mail: sekretariat@mgops.kaliszpom.pl w terminie do  22.12.2021r.  do godz. 15.00. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

2. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego  zapytania, zawierającym wszystkie wymagane w nim informacje.

Wykonawca składający ofertę wraz z formularzem ofertowym zobowiązany jest zapoznać się z treścią oświadczenia od Wykonawcy w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub art.14 RODO, które stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania . Zapoznanie się z treścią powyższego oświadczenia Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić własnoręcznym podpisem.

Zamawiający zawrze z Wykonawcą, któremu powierza przetwarzanie danych osobowych umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych. Do przetwarzania danych osobowych mogą być dopuszczone jedynie osoby upoważnione. Wykonawca winien działać zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – wzór umowy przetwarzania danych stanowi załącznik nr 5 do niniejszego zapytania.

3.  W przypadku nadania oferty przesyłką pocztową, kurierską lub w inny sposób, oferta zostanie prawidłowo złożona, jeżeli wpłynie do Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kaliszu Pomorskim przed upływem terminu składania ofert określonym w pkt.1.

4. Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego.

5. Zamawiający sporządzi protokół z postępowania oraz poinformuje wszystkich wykonawców o wynikach tego postępowania.

6. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem  oferty.

W przypadku złożenia oferty satysfakcjonującej Zamawiającego tj. Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kalisz Pomorskim, z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na wykonanie powyższej usługi, przygotowana przez Zamawiającego.

Przedmiot zamówienia wykonywany będzie osobiście, bez możliwości zlecania osobom trzecim, na podstawie umowy cywilno-prawnej (umowa zlecenia).

IV.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

  1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej obsługi w zakresie BHP w 2022r. ( zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 września 1997r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy Dz.U. z 1997r., Nr 109, poz. 704 z późn. zm.) w siedzibie M-GOPS w Kaliszu Pomorskim.
  2. Do obowiązku wykonawcy w zakresie przedmiotu umowy w szczególności należałoby:

a. prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu BHP wraz z prowadzeniem rejestrów w tym zakresie,

b. sporządzanie stanowiskowej instrukcji BHP,

c. doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz poprawy warunków pracy, w tym przekładania w formie pisemnej propozycji przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu poprawę stanu bezpieczeństwa, higieny i warunków pracy,

d. prowadzenie postępowań powypadkowych w razie zaistnienia wypadku przy pracy, wypadku zrównanego z wypadkiem przy pracy, wypadku w drodze do pracy lub z pracy, zdarzenia potencjalnie wypadkowego. Sporządzanie dokumentacji powypadkowej oraz prowadzenie rejestru wypadków i chorób zawodowych,

e. ocena ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,

f. przeprowadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów z zakresu BHP,

g. informowanie na bieżąco Zamawiającego o zagrożeniach zawodowych, które mają związek z niewłaściwą ochroną pracy,

h. dbałość o zaopatrzenie pracowników Zamawiającego w odzież, obuwie robocze i środki ochrony indywidualnej poprzez:

- ustalenie właściwych środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego ze wskazaniem osób, którym te środki się należą,

- prowadzenie kart indywidualnego wyposażenia pracownika w  odzież, obuwie robocze oraz środki ochrony indywidualnej,

- prowadzenie ewidencji ekwiwalentów za pranie odzieży roboczej,

- prowadzenie ewidencji ekwiwalentów za odzież i obuwie robocze oraz środki ochrony indywidualnej,

- opiniowanie wniosków w sprawie refundacji kosztów zakupu okularów korygujących wzrok przy obsłudze monitorów ekranowych oraz prowadzenie ich ewidencji,

i. zgłaszanie wniosków dotyczących poprawy stanu bhp i ppoż.,

j. przeglądy stanowisk pracy, a następnie sporządzanie pisemnego protokołu dla Zamawiającego,

k. sporządzanie corocznych raportów o stanie Bezpieczeństwa i Higieny w siedzibie Zamawiającego.

Kod Wspólnego Słownika Zamówienia (CPV)

80550000-4 Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa

Przedmiot zamówienia wykonywany będzie osobiście, bez możliwości zlecania osobom trzecim, na podstawie umowy cywilno-prawnej (umowa zlecenia).

Umowa zawarta będzie od 03.01.2022r. do 31.12.2022r.

  1. NIEZBĘDNE WYMAGANIA
  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się  Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

- Wykonawca oświadcza, że jest uprawniony do świadczenia usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia, posiada wiedze i doświadczenie niezbędne do prawidłowego wykonania usługi.

- Przedmiot umowy zostanie wykonany z należytą starannością i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

- Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych

- Wykonawca zobowiązuje się do wykonania umowy:

- przez 5 dni w tygodniu – pozostając w kontakcie telefonicznym z Zamawiającym od godz. 7.00-15.00

- wykonawca zobowiązuje się przybyć do siedziby Zamawiającego, nie później niż dnia następnego po zasygnalizowaniu takiej potrzeby przez osobę, wyznaczoną do kontaktów ze strony Zamawiającego, jednak nie dłużej niż 10 godz. tygodniowo

VII. KRYTERIA OCENY OFERT

Przy ocenie i porównaniu ofert zastosowane będą następujące kryteria:

Cena-100% (maksymalnie 100 punktów)

Cena=(cena oferty najniższej) / (cena oferty rozpatrywanej) x 100 punktów.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów.

 

VIII. PRZYGOTOWANIE OFERTY

        1. Oferta powinna mieć formę pisemną, zawierać datę sporządzenia oraz podpis (własnoręczny podpis) Wykonawcy. Podpisy złożony przez Wykonawcę powinny być opatrzone czytelnym imieniem i nazwiskiem lub pieczęcią imienną. Wszystkie strony oferty wraz z załącznikami powinny być kolejno ponumerowane.

2. Składając ofertę Wykonawca musi przedłożyć:

- Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania).

- kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe potrzebne do realizacji oferty.

- zapoznanie się Wykonawcy i podpisanie załączników nr 4.

3. Oferta powinna zawierać cenę wyrażoną w PLN, zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku.

4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

5. Dokumenty złożone w języku obcym winny być dołączone i przetłumaczone na język polski oraz dodatkowo poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

6. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.

IX. UWAGI KOŃCOWE

Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych Zamawiającemu w dniu sporządzenia niniejszego zapytania ofertowego.

Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Iwona Seklecka-Szymczyk 08-12-2021 16:18
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Iwona Seklecka-Szymczyk 08-12-2021
Ostatnia aktualizacja: - 08-12-2021 16:18