Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Ośrodek Pomocy Społecznej Kalisz Pomorski

Zapytanie ofertowe- posiłki dla uczestników Dziennego Domu Senior +

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej                                                                                             Kalisz Pomorski, dnia 10 grudnia 2021 r.

ul. Mickiewicza 51

78-540 Kalisz Pomorski

 

 

 

 

 

MGOPS.ADM.26.9.2021

 

Zapytanie ofertowe nr 9/2021

„POSIŁKI DLA OSÓB DOROSŁYCH UCZESTNIKÓW DZIENNEGO DOMU SENIOR+

w Kaliszu Pomorskim”

 

Zamawiający:

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kaliszu Pomorskim w oparciu o art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) oraz na podstawie zarządzenia nr 1/01/2021 Kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kaliszu Pomorskim z dnia 07 stycznia 2021 r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień wyłączonych ze stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych zaprasza do złożenia oferty w celu wyłonienia wykonawcy, który zapewni świadczenie powyższej usługi.

 

  1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kaliszu Pomorskim

ul. Mickiewicza 51

78-540 Kalisz Pomorski

NIP: 253-00-38-661

REGON: 003801870

tel./fax: (94) 361 60 90

e-mail: mgopsk@wp.pl

 

II.  TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

Zamówienie udzielone jest w oparciu o art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) oraz na podstawie zarządzenia nr 1/01/2021 Kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kaliszu Pomorskim z dnia 07 stycznia 2021 r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień wyłączonych ze stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

 

  1. NAZWA ZAMÓWIENIA:

Przygotowanie i dostawa obiadu (tj. drugiego dania) dla uczestników Dziennego Domu „Senior +” w Kaliszu Pomorskim, ul. Grunwaldzka 4.

 

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
  1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa obiadu (tj. drugiego dania) wraz z kompotem pięć razy w tygodniu, bez sobót, niedziel i świąt, przygotowanych na bazie własnych produktów z wykorzystaniem własnego zaplecza kuchennego (pomieszczeń kuchennych, sprzętu i urządzeń kuchennych) z dostawą na miejsce zamówienia (w pojemnikach gastronomicznych GN ze stali nierdzewnej i pojemnikach termoizolacyjnych GN spełniających wymogi HACCP) w terminie od 03.01.2022 r. do 31.12.2022 r.
  2. Obiady powinny być dostosowane do wymagań zgodnych z zasadami żywienia Instytutu Żywności i Żywienia. Pomieszczenia kuchenne, w których Wykonawca będzie przygotowywał posiłki winny spełniać wymogi Głównego Inspektoratu Sanitarnego, konieczne do prowadzenia zbiorowego żywienia.
  3. Obiady będą dostarczane do siedziby Dziennego Domu „Senior +” przez Wykonawcę w jego termosach, samochodem Wykonawcy spełniającym wymogi sanitarne obowiązujące w przypadku przewozu gotowych posiłków.
  4. W skład zestawów obiadowych będzie wchodzić: drugie danie, przy czym w tygodniowym jadłospisie winny być uwzględnione cztery dni zawierające dania mięsne, jeden dzień zawierający danie rybne. Dopuszcza się raz na dwa tygodnie jeden dzień zawierający danie bezmięsne. Do zestawu obiadowego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dodatki w postaci surówki lub warzyw gotowanych oraz kompot.
  5. Wykonawca zobowiązany jest przygotowywać posiłki z naturalnych produktów metodą tradycyjną, nie używając produktów typu instant oraz gotowych produktów (itp. mrożonych pierogów, klopsów, gołąbków, itp.
  6. Temperatura dostarczanych posiłków powinna wynosić nie mniej niż 63 st. C
  7. Waga posiłków powinna mieć zachowane podstawowe standardy:
  • Drugie danie – danie o gramaturze co najmniej 500 gram, na które składają się: - ziemniaki, ryż, kasza lub makaron, - dodatek mięsny, rybny (filet) lub jarski nie mniej niż 150 gram, - surówka lub gotowane warzywa nie mniej niż 150 gram na porcję.
  • kompot – co najmniej 200 ml/ os.
  1. Maksymalna dzienna liczba dostaw wynosi  15 obiadów.
  2. Faktyczne ilości obiadów na dany dzień będą potwierdzane telefonicznie przez Kierownika Dziennego Domu „Senior +” (lub osobę upoważnioną)  w dniu dostawy do godziny 09:00.
  3. Wykonawca dostarcza obiady własnym transportem do Dziennego Domu „Senior +” ul. Grunwaldzka 4 w godzinach od 13:00 do 13.15.
  4. W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji dnia pracy Dziennego Domu „Senior+” w Kaliszu Pomorskim Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z realizacji zamówienia bądź też zmiany godziny dostawy obiadu po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą.
  5. Zobowiązuje się Wykonawcę do dostarczania jadłospisów codziennie wraz z dostarczonymi posiłkami.
  6. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ciągłości dostaw posiłków zgodnie z ustalonym harmonogramem bez względu na trudności powstałe po stronie Wykonawcy.

 

  1. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY

Wykonawca zobowiązany jest skalkulować cenę ofertową (jednostkową) za wykonanie zamówienia tak, aby obejmowała wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunki stawiane przez Zamawiającego – zgodnie z drukiem formularza ofertowego, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.

 

  1. KRYTERIA OCENY OFERTY

 

Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryterium oceny ofert:

Cena jednostkowa (od osoby) oferty brutto: 100%

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.

 

  1. TERMIN WYKONANIA USŁUGI:

Od 03.01.2022 r. do 31.12.2022 r.

 

 

IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

 1. Ofertę należy dostarczyć pocztą bądź osobiście do siedziby zamawiającego, tj.: Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kaliszu Pomorskim, ul. Mickiewicza 51, 78-540 Kalisz Pomorski albo przesłać na adres e-mail: senior@kaliszpom.pl w terminie do 17.12.2021 r. do godz. 15.00. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

2. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania, zawierającym wszystkie wymagane w nim informacje.

3. W przypadku nadania oferty przesyłką pocztową, kurierską lub w inny sposób, oferta zostanie prawidłowo złożona, jeżeli wpłynie do Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kaliszu Pomorskim przed upływem terminu składania ofert określonym w pkt 1.

4. Otwarcie złożonych  ofert nie ma charakteru publicznego.

5. Z wyboru oferty zostanie sporządzony protokół. Zamawiający poinformuje pisemnie lub e-mailowo oferenta, którego oferta zostanie wybrana. Do ważności postępowania wystarczy złożenie jednej oferty.

6. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

7. W przypadku złożenia oferty satysfakcjonującej Zamawiającego, tj.: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kaliszu Pomorskim, z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na wykonanie powyższej usługi, przygotowana przez Zamawiającego.

 

 

 

Dyrektor

Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej

w Kaliszu Pomorskim

Katarzyna Biegańska-Pańczyk

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki:

  1. Formularz oferty
  2. Klauzula RODO
  3. Oświadczenie Wykonawcy

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Seweryn Szymczyk 10-12-2021 14:18
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 10-12-2021
Ostatnia aktualizacja: - 10-12-2021 14:18